Monday, May 16, 2011

jangan pernah kau tipu lagi .

jangan pernah kau tipu aku lagi . kerana aku tidak ingin ditipu lagi . jujurlah pada hubungan ini . jangan ada penipuan , yang ada hanyalah  kejujuran . biar mcm mna punn jangan sesekali kau tipuuu ~

aku kan cuba untuk jujur , aku kan cuba ~ aku teringin sekali bagitau kau sesuatu . tapi aku takutt ~ aku takut aku kehilangan kau . tapi kesalahan ini terus menghantui walau mcm mna aku sembunyikan . seperti meronta2 ingin ku luahkan saja . tapi aku takut ~


ku mencoba untuk terus bertahan denganmu . walau mcm mna sakit hati ini tapi aku kan cuba untuk terus bertahan . tidakku ingin menyerah . kau pemberi semangatku untuk terus bersama .



walau kakiku tidak mampu untuk berlari namun kan ku berdiri mengejarmu jika aku harus berlari . biar hati ini pecah kau buat namun kan ku ambil satu persatu cebisan hatiku , dan ku kan perbaikinya untuk meneruskan bersamamu .


sampai mati aku sayang , sampai mati aku cinta . kerana kau laa yang selalu memilik hati ini .


cuba lah untuk bertahan bersamaku tutak .

really need ue in my life ~

i miss you .

:((

No comments:

Post a Comment