Monday, July 11, 2011

kau umpama duri d dalam hidup saia :(

terlalu susah untuk aku lupakan lelaki yg sangat aku sayang . dan mungkin aku terlalu sayang dea krana dea adalah lelaki yg paling lama bersama aku . aku tidak menyesal atas kehilangan dea dalam hidup aku . kerana aku sudah bebas dari segala penderitaan dea . bebas dari segala penipuan yang dea selalu cipta untuk aku . mungkin aku terlalu bodoh sedikit menerimanya ketika aku dicurangi . ntah apa yang aku fikirkan . terlalu sayang hingga sanggup diperbodohkan . namun aku besyukur akhirnya Tuhan membuka mataku . aku berbuka hati melepaskan dea walaupun pada mulanya aku tidak ingin . setelah aku jumpa lelaki bernama azian sofian abdul malek aku sangat bahagia . aku tidak lagi berfikir tentang lelaki yg menyakitkan itu . aku mula ketawa . dea membawa cahaya saat aku kegelapan . dea menerangi setiap sudut hatiku . dealah cahaya hidupku dan mungkin dea telah membawa semangatku kembali . aku tdaa tau dapatkah aku dan dea bertahan atau mmungkin sama sajaaa semuanya . aku harap tidaa laa .


nafasku .

matai !

No comments:

Post a Comment