Monday, July 11, 2011

saia rinduuu :(

saia rindu c azian sofian :( pehh . alangkah 1ari nda nmpk dea d schl tadi . alamaaa . puna bidaaa . maka 1schl jugaa . satu hari aku befikir dea neh . ndu . hp aku pun sama adik aku yg babi tuh . kimek . nda laa aku dpt call dea .

malas betul suda aku mau dgr chat2 kwn2 aku dgn c tatak neh . menyakitkan ati aku jaa . tapayah laa ba kasitau aku . aku tidak juga mau dgr cerita dea tuh . ih . peduli laa ba dea . dea mau buat apa ka , etu kaa , ini kaa . baa biarrlahhh bh . lagipun aku sudah remove dea dari fb . eaa la . buat apa aku friend sama  dea . kin sakit ati jaa . ngam lae aku remove . puii .

kau tidak abis2 dengan kau punya EGO . kau tau kaa kau ego ? aku harap suatu hari someone dpt kasitau yg kau neh ego ! dan kau tersedar laa kae ?! dei .


No comments:

Post a Comment