Wednesday, July 27, 2011

MALAR MIMPI KASI MAIN PERASAAN AKU !

errggg !

aku mimpi lagi , sangat tersangat memilukannnnn juj . tau kenapa ? aku mimpi dea . sepaa lagi kalau bukan c abdul rafiq . tedaa laa . first begini critaa dea . aku naik bas pegi ip . bas yang aku naik tuh sangattttt buat aku mcm mau nangis . etu laah bas yang aku dan the other mantaparia termasuk tatak pegi sewa time pegi kionsom , time tuh kami baru kapel balik stelah break dua hari . time tuh mmg sadis mnunggu jawapan dua hari . hmp . jadi aku tinguu'tinguu laa sekitar bas tuh . aku ingat mana dea duduk , apa dorang critaa time d bas tuh , dorang ngumpat apek , kami ketawa'ketawa , semua kenangan dalam bas tuh aku ingat . shit ! kenapa laa aku ternaik tuh bas .


bila aku sampai d rumah antie aku , aku teingat dea . ingat , ingat dan terus ingat . maki'maki ndaa berenti . ampas'ampas semua benda apa yang ada d tangan aku , trus aku cuba tidurr . sangat menyakitkan hidup begini ~


bila aku terlelap bersama kesakitan yang aku alami sebentar tuh , aku termimpi pulaa dea . dea datang tmpat aku dan sambil dea menangis dea cakap "imy" lalu bulu roma aku bediri , aku pun turut menangis bersama . kemudian aku berlari ke arah dea dan yea . aku peluk dea . aku terasa seperti aku sedang memeluk dea . tanpa aku sedar ,


aku menangis dalam mimpi ..


jam 3 petang gitu aku terbangun gara'gara mimpi yang sial neh . arggg . lepas tuh aku diam'diam laa . nda tau sudaa aku mau buat apa , jem otak aku begini . aku remove cewek dea d facebook aku sbb dea like'like status aku dan itu buat aku teingat lagi sma dea .

terasa mcm aku mau bakar diari aku yang ada cerita dea sama aku , bakar baju deaa , bakar segalanyaaaa ! aku mau kikis nama dea d meja aku , d dinding bilik aku , di bantal aku , di HATI aku ! aku sangat inginnn .

kau kuatkanlah semangatku YA TUHAN . kau berilah aku semngat yang telah pergi di bawa angin . kuatkan laa untuk aku mengharungi segalanya yang dea tinggalkan bersama aku .

dont come back at all ~

No comments:

Post a Comment