Wednesday, July 27, 2011

termasuk ke duniaa mereka . sangat gilaa .

aku pun nda tauu , mcm mana aku boleh'boleh termasuk ke kehidupan mantaparia dan etu fashionissta . kerana aku becinta dengan leader mantaparia tuhh , semua sista'sistanya meliat aku anii mcm mau saja dimakan . mun ku anii tampar satu'satu tapi tdaa kuat tahh ku lai . dari situu tercetusnya permusuhan yang sehingga kini masi lagi tersimpan dan berlarutan , mulanya dari leader fs sehingga ke anak'anak merekaa gituu . terutamanya ex-gf tatak , sangatlaa aku benci .

pelbagai benda yang terjadi bila masuk ke duniaa mereka , ada yg kusangka baik rupanya saitan , ada yang kusangka saitan rupanya baik . orang yang sangat kusanjung satu'satunya elly co-lead fs . aku puji dan sngat aku suka pada mulanya tapi . kini kehormatan itu tdaa ada lagi setelah tatak dea miliki . fuhh . pelbagai perasaan aku rasa , ntah laa . seperti dibodohkan , ditipuu , bkn fs yang buat aku gituuu tapi tatak .

aku maluuu , setelah apa yang aku korban segala , aku terima penghinaan mereka , namun .. hmm . tapi takpalaa , etu mungkin takdir kan . terlalu mejaga tatak .


its time tuh wake up laa yien . etu mungkin dunia mereka . sahabat , pasing'pasing pasangan , cintaa mereka . apa kau mau peduli lagi , kini satu'satunya penghubung kami sama mantaparia cuma steffi , sbb dea masih sama ayong , aku dan fika sdhhh lama ditinggal zaman , tapi walaupun sdh tdaa ada apa'apa kami masih ada abang d group atuhh laii . kubie , jojie , apek , yang masi rapat sama kami . terutamanya paling aku sayangggg c jojieee . hahaha .


padam laa segala memori aku sama mantaparia .











neh kalii kau .










No comments:

Post a Comment