Friday, July 29, 2011

SENYUMAN KAU SANGAT BERHARGA :)

kau tau ?


kalau aku nmpak kau senyum , waa , hati aku mcm mau lumpat'lumpat gembira . kalau kau ketawa aku pun mcm mau ekut ketawa sedangkan aku ndaa tau apa yang aku ketawa . bila kau diam'diam aku pandai senyum sendiri tingu kau , sbb aku suka tinguu bila kau begitu . bila aku mau pandang kau , kau memang sudaa sedang pandang aku . dengar suara kau ketawa pun mcm air laut yang tenang jaa di hati aku . betul :) aku bahagia sama kau .


bila kau hilang , aku cari'cari . kenapa kau ndaa reply text aku ? kenapa kau ndaa jawap call aku ? aku risau . last'last bila kau text balik guna num urang lain aku senyum . sbb aku tau , kau sggup guna henpon orang lain hanya semata-mata mau bagitau aku kau teda kqdt atau lowbat . bila kau jalan aku marah bila kau nda bagitau aku sbb AKU BINI KAU , KAU MESTI BAGITAU .



saia jugaa mau begini . aku ingin mati bersama kau . yaa , aku ingin di masa ini .

kerana aku berjanji , aku ndaa mau kasi tinggal kau . selagi aku masi sayang kau .



aku pun mau buat sesuatu yang mungkin bukti aku sayang kau , hati aku , kasih sayang aku semua untuk kau . jika kau pun pergi apa laa yang perlu aku buat lagi tanpa romeo aku . sepaa laa yang aku mau rinduu lagi :(




i'll never leave you azian . cause i love you , yes i do . i,ll always love you and just you . even maybe you not mine again but maybe my heart is still for you . cause its just for you azian . 

No comments:

Post a Comment